wtorek, 7 sierpnia 2012

I coś dla nas, kobiet

Jedna z dziewczyn zapytała mnie o płatki , waciki wielorazowe, a że w planach miałam znowu je szyć - usiadłam i uszyłam.
Dwa rodzaje - z dzianinką i frotą bambusową, i całe z welurku bawełnianego

Przykładowe wzory



Do wacików mogę uszyć woreczek, aby się nie poniewierały po całej łazience ;)



Powstała również nowa kolekcja podpasek MINI - aż żal mi się rozstawać z nimi ;)
Niektóre z dostępnch wzorów



I z bliska

Od skóry miły welurek bawełniany


Od spodu warstwa nieprzemakalnego a oddychającego PUL tylko pod warstwą chłonną


Każda podpaska posiada dodatkowe zapięcie  do zmniejszenia szerokości, aby lepiej dopasować do bielizny


I jeszcze wkładki higieniczne wielorazowe- niestandardowe, jak na mnie, bo do tej pory szyłam flanelkowe, a tym razem kolorowe dzianinkowe

zdjęcie poglądowe

Zainteresowane nabyciem odrobiny luksusu ;) proszę o kontakt na maila - sylvinella@interia.pl

ceny
Podpaska MINI - 9 zł
wkładka higieniczna dzianinkowa - 6 zł

1 komentarz:

  1. Śliczne :) Ja na razie na etapie próbowania wielorazowych wkładek laktacyjnych i higienicznych, jestem, ale do podpasek dojrzewam ;) Pozdrawiam. P.S. śliczna ciumkatka/szmatka z metkami/miziaczek.metkowiec w dinozaury - czy jak to się zwie :)

    OdpowiedzUsuń