sobota, 18 sierpnia 2012

Bambusowe SIO

Ponieważ wczoraj zadecydowałam, że kurczaczek musi iść do żłobka, abym mogła zająć się pracą, od razu w głowie tysiące myśli - jakie pieluszki  , które będą łatwe w obsłudze, bardzo chłonne?...
kieszonek trzy na krzyż, wszystko formowanki.
Od dawien chciałam wrócić do szycia AIO/SIO i w końcu wzięłam i uszyłam pierwszą pielusię na wyprawkę do żłobka
Bambusowe SIO
środeczek z przeprze miękkiego bambusa - jeszcze bardziej miękki od tych, co znacie, i długi wkład bambusowy - jużją uwielbiam za te piękne żółte obszycie
Apropo - ja chyba miesiąc będę szyła wyprawki chłopcom-jednemu trenerki, drugiemu AIO/SIO bo my na formowankach... koszmarrrr ;)

Nad wkładami jeszcze myślę, bo dla najmłodszych może jeden długi robić wielką pupę i niepotrzeba tak chłonnego SIO  maluszkom. Przy dwóch dopinanych, będzie można sobie regulować chłonność :)

Na początek powstało z falbankami



a ponieważ nie jestem pewna , czy falbanki nie będą za szybko łapać wilgoci i moczyć ubranko (testy dopiero się zaczną ;)) z samego rana powstało piękne potworkowe SIO :) no, to już dwie nowe pieluszki do żłobka, jeszcze tylko z 10?!! wow



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz