sobota, 25 maja 2013

Kolejny pomysł na wykończenie kieszonki przy nóżkach

Od dawna chodził mi po głowie ten pomysł wykończenia kieszonki, ale jakoś nie składało się, aby go zrealizować.
Ponieważ ostatnio coraz częściej myślę o jakieś zmianie, a krój kieszonki jest lubiany , intensywnie myślę, którą opcję wykończenia wybrać na stałe dla KoKoSi...
Aby nie było za łatwo, że dwie wersje tylko są, właśnie stworzyłam trzecią ;)
Jest to połączenie stadardowej wersji kieszonki KoKoSi  dodatkowo obszyte gumki przy nóżkach.
Aby zapobiec przeciekom, PUL jest również na brzegu wnętrza pieluszki.
Kieszonka jest bardzo wąziutka w kroku, ale idealnie pasuje moja ukochana skurczona tetra bambusowa i ręczniki bambusowe.
Nie mogę się doczekać, aż synuś wstnie, aby mu przymierzyć pielusię.

A tak to wygląda


Pewnie wszystkie trzy wersje pójdą na testy i Wy zadecydujecie, która jest najlepsza, bo ja lubię wszystkie wersje kieszonek KoKoSi :)

Podoba się?



3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :)
    w ogóle biała pieluszka jest taka urocza
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani sama to uszyła?!
    Jeśli tak, to jestem pod wrażeniem, wygląda jak sklepowe.
    Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    W sklepie znajdzie Pani "sklepowe" pieluszki i nie tylko pieluszki szyte przeze mnie :) :)

    OdpowiedzUsuń