piątek, 1 lutego 2013

Sklep już otwarty !!

Wybiła północ. To TEN dzień. Obiecałam i dotrzymam terminu :)

Przed chwilą ostatnie przygotowane produkty wrzuciłam na wirtualne półki.
Z góry przepraszam za błędy, niedociągnięcia, ewentualne problemy z zamówieniami, ale to dla mnie nowość (sklep internetowy), więc liczę na Waszą wyrozumiałość .
Zaznaczę tutaj, że produkty  z koszyka odejmowane są ze stanu po zakończeniu zamawiania, więc jeśli w jednym momencie kilka osób doda do koszyka ten sam produkt, a na stanie będzie tylko 1 sztuka, to decyduje kolejność zamówień.

to zapraszam do sklepu z produktami KoKoSi wykonanymi mymi rękoma ;)
no i sobie życzę, aby moja praca przyniosła korzyści Wam, Waszym dzieciom, no i troszkę mi  :)
Koniec gadania, bo późno już i jestem zmęczona.

Zapraszam do sklepu - www.kokosi.pl

Nie powiem, teraz to mam tremę jak nie wiem co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz