wtorek, 1 stycznia 2013

Mała zapowiedź

Ciągle coś stawało na przeszkodzie (przepraszam wszystkich, że nie odpisałam do tej pory na wiadomości ), aby poszyć troszkę i pokazać co będzie nowego :)

Z nowości - nowe wzory formowanek bambusowych












Pojawi się także kolekcja gładkich otulaczy (jednobarwnych) z falbankami

One Size zapinany z przodu





One Size zapinany na bioderkach




M zapinany na bioderkach


Mam nadzieję, że nowe wzory formowanek spodobają się, jak również nowy model otulaczy przypadnie Wam do gustu.

Nowości do nabycia będą w ciągu miesiąca

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i mnóstwa zaskórniaków na nowe pieluszki ;)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz maluszek od zielonego NB już powoli z niego wyrasta. To ulubiony otulaczyk przez mojego męza. Czy lepiej dla maluszka następny otulaczyk jeszcze S czy już One Size? Zakupilibyśmy dwa. Ten szary z białą lamówką u góry jest wspaniały! Interesujacy byłby też zapinany z boku np. lawendowy lub żólty z białą lamówką (tak z lamówką do serii z tym naszym pierwszym zielonym ;-) ).
    Pozdrawiam,
    A.P.
    Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Maluszek ma już ok 1,5-2 miesiące? Myślę, że otulacz One Size z falbankami będzie na niego dobry.
    Rozmiar S jest troszkę większy od NB i starcza do ok 6,5 - 7 kg.
    Sprzedaż pieluszek ruszy w ciągu miesiąca. Zapiszę sobie Twoje preferencje co do kolorów :)
    Co do zapięcia na bioderkach to dla takiego maluszka tylko na formowanki, bo właściwie on leży na boczkach/pleckach/brzuszku i napki mogłyby go uwierać w bioderka. Zapięcia na bioderkach polecałabym jednak dla dzieci, które już się więcej ruszają :)

    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te rzeczy tworzysz kobieto,jestem pełna podziwu dla talentu i pomysłowości ja poprostu przepadłam z kretesem i już zapowiadam się na wiosnę po trenerki,otulacz polarowy(jak się da zapinany na biodrach bo mój synuś nienawidzi się przebierać i ucieka mi z gołym tyłkiem gdzie pieprz rośnie)i może jakąś formowankę z pulowym panelem,tak orientacyjnie poprosiłaabym o wyliczenie kosztów.Od dziś jestem oficjalną obserwatorką bloga więc pewnie będę na bierząco z nowinkami.

    OdpowiedzUsuń