czwartek, 27 grudnia 2012

Dla córci koleżanki maluszaki, czyli NB

Po okropnym tygodniu poprzedzającym święta, straciłam nadzieję, że ida mi się skończyć pielusie przed przyjściem na świat pupki, która będzie je nosić, ale uff, udało się.
Ciekawam, czy zajrzy tutaj, bo nie wie, jakie wzory wybrałam na otulacze i czy to będzie niespodzianka czy wypatrzy je tutaj ? ;)

w stosiku

otulacze NB (dodałam napki zmniejszające obwód przy udkach, aby zniwelować dziury i przecieki)



i formowanki NB




Troczki troszkę nieładnie się prezentują, ale są z niebielonej bawełny i po kilku praniach staną się ładne białe :)

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. były niespodzianką, nie zajrzałam wcześniej na bloga :) są sliczne i takie malutkie... teraz tylko czekamy na pupkę, która będzie je nosiła.
    pozdrowionka i wszystkiego NAJ w Nowym Roku,
    Tucharzenka

    OdpowiedzUsuń