piątek, 25 stycznia 2013

Mega śliniak dla mam karmiących piersią

Ostatnio same nietypowe prośby mam od mam :)
Kolejna mama zaprojektowała ślniak do karmienia piersią, bo wiadomo jak bywa, że z nieużywanej piersi tryska i leci gdzie popadnie, a to dzidzia się oderwie a mleko zalewa wszystko.
Chodziło o śliniak mega chłonny mięciutki i duży, bo , jak mama pisała, te oferowane w sprzedaży nie spełniały jej wymagań.
To i wzięłam i uszyłam wg projektu (prawa do projektu oddane KoKoSi).

tutaj jeszcze nie wykończony.
wokół szyi posiada mięciutki i mega chłonne wypełnienie


na moim małym synku - tak mu się spodobał, że nie chciał mi oddać :)

i na właścicielu ;)




I relacja mamy - "Jest świetny, łatwo zdjąć, łatwo założyć na obie strony, miękki i chłonny, oraz dostatecznie długi dla nas. :-) "

Uszyty z dwóch warstw mięciutkiej i super chłonnej frotki, wobec czego jest dwustronny i zakładamy w zależności, którą piersią karmimy. Posiada regulację obwodu szyi.
Po karmieniu możemy zarzucić na ramię i z powodzeniem służy jako odbijaczka :)

PS.
Rany, nie tak dawno ja karmiłam, ale nie wiedziałam o takich rzeczach jak specjalny sliniak do karmienia piersią, czy fartuszek, aby ukryć karmione dziecko przed ciekawskimi spojrzeniami - w domu używałam tetry do wszystkiego, na wyjściach gdy trzeba było nakarmić małego, szłam do samochodu.
Jak Bóg da trzecie dziecie, to na pewno będę korzystała z wszelkich nowości i udogodnień :)



pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz