niedziela, 2 grudnia 2012

Nowy rozmiar pieluszek dla najmniejszych NB

Postanowiłam zacząć szyć też dla tych najmniejszych pup, bo patrząc na fotki, rozmiar S wydaje się taki duży na początek.
I coraz więcej mam, chcących zacząć pieluchowanie wielorazówkami od narodzin, wybiera właśnie ten rozmiar.
Póki co, fotek, ani relacji z funkcjonalości, nie mam, ale wiem, że już jest na świecie chyba pierwszy młody człowiek, który będzie testował otulaczyk NB :)
Mam nadzieję, że jego mama nie zapomni podzielić się opinią na temat otulacza, ze mną ;)

Różnica między S/XS, a NB


i stosik malutkich otulaczy - na dole trzy S, u góry trzy NB



Otulaczyki ładnie otulą pupę i wkład, tetrę złożoną w prostokąt, wkłady bambusowe do składania, formowaneczki NB.
Ciężko będzie , ale da radę schować tetrę złożną w trójkąt, formowanki S nawet nie próbowałam ;)

Czekam na pierwsze fotki noworodków w otulaczu NB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz