sobota, 15 lutego 2014

Pieluszki wielorazowe - Kieszonka od noworodka do ok 6,5 kg

Czas nadrabiać zaległości w pisaniu :)

Ponieważ AIO w rozmiarze S/XS powtały 3 rodzaje, ale nie pokażę ich ponieważ nie zdążyłam ich obfocić bo trafiła się malutka testerka, do której poleciały na testy.

Wczoraj, pomimo ogromnego zmęczenia, zasiadłam do maszyny i uszyłam kieszonkę - bardziej ekonomiczna, idealnie mieszczą się w niej wkłady  jak i ręczniki za 1 zł z Ikea.
Jeszcze się zastanawiam nad wykończeniem przy nóżkach - czekam na opinie mam, które są lepsze...

i kieszonka


Tu akurat zapięcie na rzep - rzep jest bardzo mięciutki i nie będzie podrażniał delikatnej skóry dziecka. Jest łatwiejszy w obsłudze niż napy i łatwiej dopasować do dziecka. Będzie też wersja na napy.


wnętrze - wejście do kieszonki jest z tyłu , tylko obszyte overlokiem, aby nie tworzyć zbędnych zgrubień


Podoba się? Myślę, że będzie równie lubiana co pozostałe moje wyroby :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz