poniedziałek, 12 maja 2014

Saszetka, torebka na wkładki i podpaski

Dawno nic nie pisałam, co nie oznacza, że nic się nie dzieje, bo dzieje się sporo, ale ostatnio czas leci jak oszalały ...
W oczekiwaniu na nowy PUL (będą też nowe wzory :) ) , z braku chęci do szycia pieluszek, czy czegokolwiek co już "oklepane", naszła mnie ochota na uszycie saszetki.
Na początek trochę zmodyfikowana stara wersja.
Zdjęcie bez lampy


z lampą

Jak widać bez problemu mieści się 5 sztuk wkładek higienicznych Bambusowa Miękkość

i powstało kilka saszetek z PULu minky



Potem powstał pomysł na większą saszetkę na zamek błyskawiczny z rozszerzanym dnem i rączką, za którą można by powiesić saszetkę "gdzieś"



I gdzieś w międzyczasie powstała z PUL minky kanarkowa dla mnie :)




A ponieważ ostatnio zakupiłam materiał minky, z którego pozostał mi kawałek po poszewkach na poduszki, uszyłam większą saszetkę na... jeszcze nie wiem co ;) z zewnątrz jest minky a w środku PUL


Oczywiście synkowie chcieli przygarnąć uszyte saszetki dla siebie, więc musiałam uszyć i dla nich.

Saszetko-torebka starszego

i młodszego

chłopcy włożyli w nie ulubione zabawki i nosili przewieszone na skos :) bardzo je lubią :)

i tyle moich szaleństw saszetkowych. Miałam jeszcze inne pomysły, ale czasu zbrakło na realizację :(

Jak mój pomysł na saszetko-torebki dla dzieci Wam się podoba, to piszcie, a pewnie pojawią się w sklepie, ew. mogę uszyć na zamówienie :)

Do uszycia saszetek użyłam PULu, lamówka to zalegająca u mnie gumkolamówka w różnych kolorach.

Pozdrawiam
Sylwia

2 komentarze:

  1. ta w pacyfki bardzo w moim typie :D

    a jak one się mają w stosunku do podpasek jednorazowych? rozmiarowo w sensie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wkładki higieniczne złożone na pół - wejdzie dużo, podpasek jednorazowych, sprawdzałam na bella maxi - dwie wejdą.
    A ja nawet nie pomyślałam, aby je proponować do przechowywania jednorazowych :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń