niedziela, 22 września 2013

Majtki do p-kola

A wczoraj to mi szczęka opadła.
Starszego przed spaniem wysłałam na siku, młodszy poszedł z nim, wziął sobie nocnik i powiedział "siuu".
To ja szybko pieluchę mu z pupy on sobie usiadł i jakby to było normalne i robił to od zawsze, zrobił siku, chyba 5 razy, tak mu się spodobało, a potem kupkę. Ależ byliśmy zaskoczeni, bo do tej pory wszelkie próby uczenia go robienia na nocnik, spełzały na niczym.
Wobec powyższego, zmobilizowałam się do uszycia majteczek do p-kola, bo ciocie chętne do współpracy, a majteczki łatwiej zdjąć i ubrać :)

Napatoczył mi się szary welur



Ponieważ w drukarni coś źle nałożyli wzór, powtał PUL II gat, i zużywam na własne potrzeby , więc spokojnie, szyję na sprzedaż z PULu, któremu nic nie dolega :)




I co to będzie jak i młodszy syn mi się odpieluchuje ? ...

Pozdrawiam
Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz