niedziela, 17 listopada 2013

Pieluchy wielorazowe - otulacz

Ostatnio mam manię tworzenia :)
Dosyć długo zastanawiałam się nad nowym krojem otulacza i w końcu się zmobilizowałam i powstał.
Otulacz jest troszkę większy od One Size'ów, które do tej pory szyłam zarówno jeśli chodzi o głębokość jak i obwód w pasie.
To jest propozycja na otulacz z gładkiego PULu, który planowo ma być tani i lubiany ;)
Właściwie planowałam go szyć tylko na rzep, ale wiem, że są zwolenniczki nap, więc takie też będą.
Otulacz posiada zakładki z PULu.
Resztę widać na zdjęciach :)
Mam nadzieję, że przed świętami uda mi się chociaż kilka wrzucić do sklepu.









Podoba się Wam?
Ja go lubię - moi chłopcy mają już 5 szt, na których uczyłam się go szyć i uwielbiam go na noc za szybkość i dokładność dopasowania.
Może i Wy go polubicie :)


Pozdrawiam
Sylwia

4 komentarze:

  1. Wygląda dobrze :) A "tani", czyli w jakiej cenie planujesz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zainteresowana. A jak używasz w nocy, to znaczy z jakimi wkładami? Ja boję się, że by mi przeciekło...

    Zapraszam na posta - przetestowałam i polecam Kokosi podpaski wielorazowe!

    http://violianka.blogspot.com/2014/01/podpski-wielorzowe-wyniki-testu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie zaglądałam i nie widziałam, że są komentarze.
    Kahlan, około 35 zł, mam nadzieję, że w końcu się uszyją.

    Violianka - ja muszę dużo pakować, bo do formowanki bambusowej jeszcze jakiś chłonny wkład, ale chłopcy są już duzi i dużo piją przed snem.

    Cieszę się , że przekonałaś się do podpasek wielorazowych, możesz mi napisać na maila, co ew. jest do poprawy a może po prostu podpaska MIDI rozwiązałaby Twój problem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie z tego powodu mam na swoich blogach powiadomienie mailem o nowych komentarzach - całkiem przydatne ;) Dzięki za informację

    OdpowiedzUsuń